Introductie
Heb jij ervaring met secretariële en organisatorische taken en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Solliciteer nu!
Organisatie
Informatie op aanvraag beschikbaar.
Functie
• Je houdt bij welke contracten er lopen voor ingehuurde collega’s en zorgt dat verlengingen of beëindigingen op tijd geregeld zijn.
• Je helpt mee bij het werven en selecteren van nieuwe inhuur – vooral met de praktische en procedurele kant.
• Je bent de verbindende schakel tussen recruitment en het bedrijfsbureau als het gaat om inhuur.
• Je zorgt ervoor dat nieuwe collega’s een vliegende start maken. In jouw beginperiode doe je dit door middel van het klaarzetten van inwerkprogramma’s. Zodra je helemaal bent ingewerkt ontvang je nieuwe medewerkers en doe je met hen een werkplekintroductie.
Functie-eisen
• Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau – liefst met een MBO 4-opleiding die goed aansluit op wat we doen.
• Je hebt ervaring met secretariële en organisatorische taken – jij houdt overzicht en regelt dingen gewoon goed.
• Je schrijft en spreekt uitstekend Nederlands – dus of het nu om een mail, verslag of telefoontje gaat: jij draait er je hand niet voor om.
• Je kent je weg in Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) – en als je ook nog met MS Project hebt gewerkt, is dat mooi meegenomen.
• Je hebt meer dan basiskennis Excel – we zoeken iemand die er goed mee overweg kan, niet iemand die het ‘wel eens gebruikt heeft’.
Aanbod
Arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.
Inlichtingen
Varsha Balesar
+31 6 21 25 48 20
varsha.balesar@birdrecruitment.nl
Sollicitatie
Graag ontvangen wij uw sollicitatie via onze website.